Op weg naar St. Sulpice sur Celé

25 juni 2016 - Utrecht, Nederland

De fietsen waarop we naar Kreta zijn gefietst staan weer in Nederland. Op Kreta hebben we nu prachtige e-bikes staan. Het was een te grote uitdaging om dagelijks op 'normale' fietsen van het dorpje Sougia naar ons huis te fietsen. Een afstand van 10 km en een hoogte overbruggen van 550 meter is iets teveel van het goede.

De Stromer bikes op Kreta vervangen de huurauto en als we op Kreta zijn genieten we  van het fietsen.

Herre en ik gaan op vrijdag 8 juli vanuit Maastricht op onze 'vertrouwde' fietsen naar Frankrijk fietsen. Naar een prachtige plek waar we 30 jaar geleden leuke mensen hebben ontmoet en nu een reünie hebben gepland met diezelfde vrienden.

Ook deze keer hoop ik regelmatig een blog van onze belevenissen bij te houden. We fietsen de oude wegen route richting Cahors en buigen daar af richting St. Sulpice sur Celé. We zijn druk met de voorbereidingen.

1. Carolien de Jager:
    26 juni 2016
    Hoi Herre en Tineke,
    Ik ben absoluut fan van jullie leuke reisverhalen! Wij gaan jullie graag volgen. Bon voyage
    Liefs van Harry en Carolien, nu ook op reis en net wakker geworden in Villeneuve l'Archevêque bij Auberge des vieux moulins banaux.